پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

دکتر غلامحسین الهام درخصوص بحث هویت ملی و موضعگیری مخالفان در این خصوص می‌گوید: ما کشورمان اسلامی است. اندیشه‌هایمان هم اسلامی است. ولی 8 سال در جنگی نابرابر و سخت، ایران را حفظ کردیم که در هیچ کدام از دوره‌های تاریخی چنین دفاعی انجام نشده است. امام(ره) می‌گفتند «میهن از جان عزیزتر ما» ما حفظ ایران را وظیفه جدی خود می‌دانیم. از عنوان خلیج‌فارس هم کوتاه نمی‌آییم.
هویت‌ها و قومیت‌های ایرانی را هم کنار هم جمع کردیم که همه دارای اشتراک اساسی هستند. هم مسلمانند و هم ایرانی! این دو مقوله ظرفیت‌های کاملاً مثبتی است و ارزشهای غلطی نیست که بخواهیم تخطئه‌اش کنیم. احمدی‌نژاد ایران را دوست دارد، نقاط مثبت فرهنگ‌های ایرانی هم دوست‌داشتنی است. حضرت آقا هم در بحث ساختن کشور و پیشرفت از الگوی
اسلامی – ایرانی اسم بردند»

نکات پرس/ دکتر غلامحسین الهام سخنگوی دولت در جمع وبلاگ نویسان و تحریریه نکات پرس٭ در پاسخ به این سؤال که آیا دولت و احمدی نژاد در تعامل با رهبری اشتباه هم داشتند یا نه، گفت : هر کس در یک محاصره همه جانبه باشد هر تدبیری را برای خروج از آن چهار چوب اتخاذ می‌کند و ممکن است اشتباه هم کنند، ولی مهم‌تر این است که حلقه‌ای به دور شخص احمدی‌نژاد زدند و به تعبیر خود آقای احمدی‌نژاد تنها حامی ما آقا (مقام معظم رهبری) بود.

 وی تاکید کرد: آن‌ها به روشنی این را هم نمی‌خواستند و یک ظرفیت سنگین را فعال کردند که این انشقاق بین احمدی نژاد و رهبری را هم ایجاد کنند تا همگان را دچار تردید کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه احمدی‌نژاد تشکیلات نداشت، گفت: ایشان دوستانی هم به آن معنا نداشت که به عنوان ظرفیت تمام و کمال از آن‌ها در مدیریت کشور کمک بگیرد؛ یک اعتماد به نفس بزرگی داشت این اعتماد به نفس در آدم‌هایی که کار بزرگ و اساسی و انقلابی انجام می‌دهند وجود دارد. سطوح قیاس تفاوت دارد ولی خود امام خمینی ان روز که حرکت انقلاب اسلامی را ایجاد کرد عده بر بستر عقلانیت با او مخالفت می‌کردند. گفتند می‌خواهی چه کار کنی حالا نظام را هم تغییر دادی می‌خواهی به کی بدهی؟ اما امام بالاخره تدبیر کرده بود که شاه باید برود خیلی‌ها رفته بودند از همین نهضت ملی مذهبی‌ها ۲ ساعت با امام نشستند و استدلال کرد که شاه نمی‌شود که برود امام آخر گفت نه باید برود و حتی گفتند شاه برود "عمر سعد" بیاید تا دهان همه را ببندند. یعنی این تغییر باید ایجاد شود. 

این استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: همان زمان که امام خمینی آمد، کار را به چه کسی سپرد به بازرگان و نهضت آزادی که به بعدها خودشان فرمود "من از ابتدا اعتقادی به سپردن کار به این‌ها نداشتم" هفت و هشت ماه کشور در این معطلی با مدیریت امام تغییراتی را شاهد بود. حالا چه کسانی نقش آفرینی می‌کردند، سه نفر بودند که به عنوان یاران ویژه امام در جامعه مطرح بودند. که امام در رابطه با این‌ها فرمود "من این‌ها را ۲۰ سال می‌شناسم" ابراهیم یزدی این تایید را گرفت امروز ابراهیم یزدی کجا است؟ در همان زمان به عنوان یک نیروی غیر انقلابی کنار گذاشته شد ولی امام از ظرفیت وی هم استفاده کرد. حتی بعدها در وصیت نامه خود نوشتند ملاک، حال افراد است و من در ان مقطع تائیداتی کردم که اشتباه کردم.

وی تصریح کرد: حزب اللهی‌ها به بنی صدر قطب‌زاده و یزدی می‌گفتند مثلث بیغ؛ ولی آن‌ها مورد تایید بودند، قطب‌زاده سیما را گرفت بنی صدر رئیس جمهور شد؛ یزدی هم که در عرصه سیاست خارجی و فرهنگی موثر بود. به هر حال این تغییرات نیروی انسانی انجام شد. اگر امام معطل می‌ماند تا دهه سوم انقلاب که یک نیروهایی وجود داشته باشد تا شروع به حرکت کند چه می‌شد؟! اصلاً آفرینشی در انقلاب صورت نمی‌گرفت و ما جزء رکود و توقف جایی نداشتیم.

دکتر الهام افزود: بعضی‌ها امروز هم انتقاد می‌کنند که امام اگر این آدم‌ها را نداشت چرا آمد انقلاب کرد. بالاخره باید از جایی قدرت را در دست می‌گرفتیم تا بتوانیم تربیت نیرو کنیم. حالا من از ان طرف می‌گویم اگر سوم تیر رخ نمی‌داد انصافاً ماها کجا بودیم؟! نسل جوان انقلابی یا یک اصلاح طلب سفت و سخت بودند یا درگیر و چالش داشتید و کلاً محو شده بودید. سوم تیر باعث شد این لشکر فعال آرمان طلب گفتمانی و... در عرصه حضور پیدا کند وبلاگ نویسی کند فعال باشد و... و هر روز هم دادسرا می‌روند. (خنده) انگیزه‌ها چگونه پرورش یافته چگونه و به چه واسطه وارد صحنه شده است و این ظرفیت برای انقلاب ساخته شده.

٭ سخنان فوق قبل از انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

خبرگزاری  فارس روز دوشنبه سخنان غلامحسین الهام معاون رئیس جمهور در همایش تجلیل از خادم ملت را به گونه‌ای منتشر کرد که معنای دیگری از آن برداشت می‌شد.


این خبرگزاری از قول الهام نوشت: احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام عصر (ع) با رجعتی دوباره باز خواهد گشت.

اما واقعیت این بود که سخنگوی دولت با به کار بردن همزمان دو عبارت "رجعت دوباره" و "انشاء الله" قصد داشت پارکاب بودن احمدی نژاد با امام زمان (ع)  که آرزوی هر شیعه مسلمانی است را از خداوند متعال خواستار شود.

 الهام در این مراسم گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام عصر، احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال حکومت مطلوب خواهد بود.

غلامحسین الهام، سخنان خود را از روی دست‌نوشته‌ای ایراد کرد که از قبل آماده کرده بود. در بخشی از این دست نوشته، دکتر الهام به خواندن ترجمه فرازی از زیارت جامعه کبیره می پردازد که رسانه ها پیرامون آن حاشیه سازی کرده اند.

بر مبنای این خبر ناقص، خبرگزاری خانه ملت مثل همیشه در قالب یک عملیات رسانه‌ای پرحجم اقدام به گرفتن مصاحبه از نمایندگان مخالف دولت کرده است. نکته تاسف آمیز این است که نمایندگان محترم بدون هیچ گونه تحقیق درباره صحت و سقم خبر اقدام به سیاه نمایی کرده اند.






















دفتر سخنگوی دولت نیز در اطلاعیه‌ای درباره بازتاب تحریف شده منتشره از سخنان دکتر غلامحسین الهام در همایش تجلیل از گفتمان سوم تیر، توضیحاتی را منتشر و از تحریف معنایی این سخنان و قضاوتهای عجولانه برخی افراد و رسانه ها درباره آن ابراز تاسف کرد.

«واضح است دعا برای کسی که در حال حیات است از سوی کسی که برای تعجیل در ظهور دعا می‌کند، آرزوی رویت امام، در حال حیات، مقدّم بر موضوع «رجعت» است، که بعد از مرگ خواهد بود.»

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت پس از انتشار اطلاعیه‌ی روز گذشته درباره بازتاب سخنان سخگوی دولت در همایش تجلیل از گفتمان سوم تیر، عصر امروز 5 تیر ماه یادداشت اختصاصی از دکتر غلامحسین الهام به شرح زیر منتشر کرد:

«واضح است دعا برای کسی که در حال حیات است از سوی کسی که برای تعجیل در ظهور دعا می‌کند، آرزوی رویت امام، در حال حیات، مقدّم بر موضوع «رجعت» است، که بعد از مرگ خواهد بود.

1- مراد از تعبیر "رجعتی دیگر" یک اشتراک لفظی و به معنای لغوی آن است. و از این واژه در معنای اصطلاحی آن که در مباحث دینی و مذهبی به کار می‌رود، استفاده نشده است.

2- مقصود از این تعبیر، آرزوی تعجیل در ظهور امام عصر (عج) است و تمنای آنکه در آینده‌ای نزدیک احمدی‌نژاد که حامل گفتمان مهدوی (سوم تیر) بوده است، در دولت یار توفیق خدمت داشته باشد. با گوش دادن به کلام و یا خواندن عبارت می‌توان سیاق "دعا" را بخوبی استشمام کرد.

3- "احمدی‌نژاد" بر ما حق برادری دارد. و حق یک برادر مسلمان دعا برای اوست. با این تعبیر به دعای مکرر او در این هشت سال مبنی بر "واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره ..." "آمین" گفته شده است. انصاف دهید از یک "آمین" برای دعای یک برادر در جهت نصرت ولی‌عصر(عج) هم باید دریغ کرد؟!

4- واضح است دعا برای کسی که در حال حیات است از سوی کسی که برای تعجیل در ظهور دعا می‌کند، آرزوی رویت امام، در حال حیات، مقدّم بر موضوع «رجعت» است، که بعد از مرگ خواهد بود.

5- با هیچ تعبیر و تفسیر غریبی، "تعیین وقت ظهور" و یا "تعیین یاران امام عصر" و ... از این کلام نمی توان فهمید، و به گوینده نسبت غیب‌گویی داد. البته باور غیب، شرط ایمان است ولی ایمان به غیب، غیب‌گویی نیست.

6- به فرض آنکه از این تعبیر معنای اصطلاحی "رجعت" مرتبط با ظهور امام عصر عجل‌ا... تعالی فرجه برداشت شود. آن نیز آرزوی قلبی، علاقه و اعتقاد شیعیان است که بنا بر نقل مرحوم حاج شیخ عباس قمی در مفاتیح‌الجنان، با تعالیم و آموزه‌های امام صادق علیه‌السلام هر شیعه هر روز صبح در پیشگاه خداوند سبحان و با استغاثه می‌خواند:

اللّهُمَّ اِنْ حالَ بَیْنی وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذی جَعَلْتَهُ عَلی عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً فاخرجنی من قبری مُؤْتَزِراً کَفَنی ، شاهِراً‌ سَیْفی ، مُجَرِّداً قَناتی، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعی فِی الْحاضِرِ وَ الْبادی»

غلامحسین الهام با اشاره به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 خرداد سال جاری که بر اساس آن اختصاص تسهیلات قرض الحسنه به افراد معرفی شده از سوی نهاد ریاست جمهوری به بانک ملی دچار وقفه شده بود، تصریح کرد: در جلسه امروز هیئت دولت تدبیر و تمهید دیگری برای رفع مشکل ایجاد شده طبق مقررات و قوانین موضوعه تصویب و به بانک مرکزی ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: با تصمیم دولت فرایند دریافت وام قرض الحسنه توسط افراد نیازمند تسهیل و تسریع خواهد شد.

شایان ذکر است معرفی افراد نیازمند به بانک ملی برای دریافت تسهیلات کم بهره توسط نهاد ریاست جمهوری بر اساس درخواست ها و نامه های مردمی که در جریان سفرهای استانی یا مراجعات حضوری ارائه می شود صورت می گیرد.

اغلب درخواست‌ها برای رفع مشکلات ضروری مانند ازدواج جوانان ارائه می شود که با اعطای تسهیلات کم بهره قابل حل می باشد.

دفتر سخنگوی دولت در اطلاعیه ای درباره انعکاس تحریف شده خبر سخنان دکتر غلامحسین الهام در همایش تجلیل از گفتمان سوم تیر، توضیحاتی را منتشر و از تحریف معنایی این سخنان و قضاوتهای عجولانه برخی افراد و رسانه ها درباره آن ابراز تاسف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دراین اطلاعیه آمده است: برخی رسانه ها بدون توجه دقیق به معنا و محتوای سخنان دکتر الهام، با ذهنیت قبلی نسبت به کلمه «رجعت» و قرینه سازی برای آن در زمینه مهدویت، نسبت به تحریف معنایی این سخنان اقدام کرده اند در حالیکه منظور و مراد دکتر الهام از کلمه رجعت آقای دکتراحمدی نژاد و آرزوی بازگشت وی در آینده نزدیک به عرصه سیاسی و اداره دولت باز می گردد از این رو کلمه"رجعتی دیگر" از سوی سخنگوی دولت به کار رفته است.
 
دکتر الهام با تاکید بر اینکه احمدی نژاد در تبعیت از نایب امام زمان حضرت آیت الله خامنه ای سنگ وفاداری بتمامه گذاشت، با قرائت فرازهایی از زیارت جامعه کبیره، به تطبیق دیدگاه های اعتقادی احمدی نژاد در مورد امام(علیه السلام) با شاخصه های مذکور در زیارت جامعه کبیره پرداخته و آرزو کرده است با اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب مهدوی(عج)، دکتر احمدی نژاد در کنار رهبر فرزانه انقلاب در آن دولت کریمه خدمت کنند.
 
تناقضی که در تحریف منتشرشده مستتر است؛ "آرزوی رجعت برای دکتر احمدی نژاد" در حالی است که وی زنده می باشد و چنین پنداری از رجعت خلاف اصول و مبانی اعتقادی است و قطعا مراد گوینده نیز چنین نبوده است.
 
بدیهی و مبرهن است که در نگاه و اعتقادات شیعه تعیین زمان ظهور برای امام عصر علیه السلام باطل است لذا نه می توان زمانی را برای آن و نه همراهان ایشان را تعیین کرد. لکن از آموزه های موکد دینی است که شیعیان باید پیوسته فرج و ظهور را نزدیک دانسته و برای همراهی با آن موعود منتظر خود را آماده کنند چنانکه در دعای عهد وارد شده است حتی اگر مرگ بین آنها و زمان ظهور فاصله انداخت خدای متعال ایشان را برای خدمت در رکاب حضرت ولی عصر به دنیا بازگرداند و چنین است که آرزو  و دعای رجعت برای بندگان مومن و صالحی که از دنیا رفته اند ، صحت داشته و به کار می رود، آنگونه که هر روز آرزو می کنیم: اللّـهُمَّ اِنْ حالَ بَیْنی وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذی جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً فَاَخْرِجْنی مِنْ قَبْری ، مُؤْتَزِراً کَفَنى ، شاهِراً‌ سَیْفی ، مُجَرِّداً قَناتی، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعی فِی الْحاضِرِ وَ الْبادی.
 
به همه عزیزانی که به سرزنش راجع به رجعت می پردازند توصیه می شود دعای عهد را پیوسته بخوانند و فرازهای این دعا را برای خود و دیگران آرزو کنند.

همایش مردمی "تجلیل از خادم ملت" حاشیه‌هایی هم داشت؛ یکی از این حاشیه‌ها را برخی رسانه‌ها علیه دکتر غلامحسین الهام ایجاد کردند. در تیتر خبر این رسانه‌ها آمده بود که الهام در همایش تجلیل از احمدی‌نژاد، سخن از رجعت او با امام زمان به میان آورده است!

به گزارش نکات پرس، غلامحسین الهام، سخنان خود را از روی دست‌نوشته‌ای ایراد کرد که از قبل آماده کرده بود. در بخشی از این دست نوشته، دکتر الهام به خواندن ترجمه فرازی از زیارت جامعه کبیره می پردازد که رسانه ها پیرامون آن حاشیه سازی کرده اند.

متن کامل این دست نوشته به شرح زیر است:


السلام علی حجه المعبود و کلمه المحمود؛ حکومت مهدوی که حکومت عقل کامل است قرین جامعه رشد یافته و کمال‌پذیر است. جامعه‌ای که بتواند از کوره‌های تنگ جهل وجود، چشم به حقیقت ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم بدوزد، و از همه جلوه های اغواگر علم‌نما، بگذرد. یافتن امام، حرکت به سوی امام، عشق به او و جان بر قدمش نهادن، جز از مسیر معرفت و کمال عقل نمی گذرد. لذاست که با ظهور او عقل‌ها کامل می‌گردند. و اندیشه‌ها بارور می‌شود. و توحید که فطرت پاک انسان‌هاست، به تجلی می‌نشیند و عدالت به بار می‌آورد. عقلانیت در حکومت جز با باور مهدویت معنایی ندارد...

امروز سوم تیرماه است و با تقارن معنادار تاریخی با نیمه شعبان و میلاد مسعود امام عصر، معنا و مفهومی نمادین یافته یافته است.

سوم تیر 84، حادثه ای روی داد و دولتی "احمدی" بر سر کار آمد تا "امید مهدوی" را بر دلها بنشاند. باور خفته انقلاب اسلامی را که خود وسیله بود به سوی قله نور و معدن حکمت و صاحب اصلی ولایت و صاحب الامر، بار دگر احیا کند. و در راه ماندگان را که اصالت ها را فراموش کرده بودند، به سوی این حقیقت تام تلنگری بزند. و البته این ندا را خواست جهانی کند و "امام" را نقطه وحدت کند... در مجامع جهانی و میان امواج مخرب برادر کشی که شیاطین به دست مسلمین بر پا کردند، با ابتکار و خلاقیتی برآمده از عشق به امام و صرفنظر از عقاید و مذاهب، "امام" را تنها نقطه وحدت و کانون انسجام امت اسلامی قرار دهد... و نور آن در دل ستم‌زدگان و به ستوه آمدن از نظام ظالمانه عالم در همه نقاط جهان بدرخشد و همه به جستجوی امام و یافتن آن مهر رحمانی و عدالت آسمانی بپردازند.

صدافسوس که کوته اندیشانی که منافع خود را گویی در غیبت امام می دانند و نه در ظهور، همه این باورها را به "خرافه" متهم کردند و وعده دولت عقل، "خرافه" نام گرفت و دولت "احمدی" متهم به عقل گریزی شد! و "عدالت" مهمترین نشان عقل گریزی دولت شد!...

آنان که همه فهمشان از امام، کاسه آبی است که پیش او نهند و گویی خود را ولی‌نعمت او می دانند، حدود باور خود و ذهن تار و دل تنگ خود را معیار ارزیابی احمدی نژاد قرار دادند. و تلاش های داخلی و جهانی احمدی نژاد را در ترویج گفتمان مهدویت و فرهنگ انتظار و امید، به نهادن یک ظرف یک ظرف خالی در پیشخوان دولت توصیف کردند! عجب از این گفتار نیست چراکه از کوزه همان برون تراود که دراوست. آنان حد باور خود را از امام توصیف کردند.

آنان امام خود را اینگونه می فهمند ولی احمدی نژاد امام را نه در خواب که در بیداری قبول دارد. او امام را در غیبت نیز حاضر و ناظر می داند. امام را کسی می داند که عالم بسته به وجود اوست و رمز خلقت و هستی است...

ولی اگر نه نجوا که فریاد رسای احمدی نژاد را و زبان حال و قال او را در ارتباط با امام زمان تکرار کنیم چیزی جز این جملات نخواهد بود: خداوندا تا زنده ام مرا بر موالات و دوستی و دین شما ثابت بدارد و به طاعت شما موفق کند و شفاعت شما را روزی من سازد. و مرا از دوستان خوب شما که پیرو چیزی هستند که شما به سوی آن دعوت نموده اید قرار دهد و مرا از کسانی قرار دهد که آثار شما را پی می گیرند و راه شما را می پویند و به راهنمایی شما راه می یابند و در زمره شما محشور می شوند و در رجعت شما به دنیا بازمی گردند و در دولت شما به قدرت و حکومت می رسند و در زمان عافیت شما شرافت می یابند و در ایام حکومت شما قوت می یابند و فردای روزگار، چشمشان به دیدن شما روشن می گردد. پدر و مادر و جان و خانواده و عالم فدای شما باد.

فَثَبَّتَنِیَ اللَّهُ أَبَدا مَا حَیِیتُ عَلَى مُوَالاتِکُمْ وَ مَحَبَّتِکُمْ وَ دِینِکُمْ وَ وَفَّقَنِی لِطَاعَتِکُمْ وَ رَزَقَنِی شَفَاعَتَکُمْ وَ جَعَلَنِی مِنْ خِیَارِ مَوَالِیکُمْ التَّابِعِینَ لِمَا دَعَوْتُمْ إِلَیْهِ وَ جَعَلَنِی مِمَّنْ یَقْتَصُّ آثَارَکُمْ وَ یَسْلُکُ سَبِیلَکُمْ وَ یَهْتَدِی بِهُدَاکُمْ وَ یُحْشَرُ فِی زُمْرَتِکُمْ وَ یَکِرُّ فِی رَجْعَتِکُمْ وَ یُمَلَّکُ فِی دَوْلَتِکُمْ وَ یُشَرَّفُ فِی عَافِیَتِکُمْ وَ یُمَکَّنُ فِی أَیَّامِکُمْ وَ تَقَرُّ عَیْنُهُ غَدا بِرُوءْیَتِکُمْ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی وَ نَفْسِی وَ أَهْلِی وَ مَالِی

گفتنی است دکتر الهام در بین سخنان خود تاکید کرد "احمدی‌نژاد هوشمند ترین و وفادارترین نسبت به رهبری امام خامنه‌ای است بوده و خواهد بود" که این قسمت مورد بایکوت رسانه‌ای قرار گرفت.

دکتر غلامحسین الهام، سخنگوی دولت در سخنانی در مراسم مردمی تجلیل از دکتر احمدی نژاد، خادم بی ادعای ملت ایران و گرامیداشت تقارن نیمه شعبان با سالروز حماسه سوم تیر 84، ابراز امیدواری کرد احمدی‌نژاد که هوشمندترین و وفادارترین پیرو امام زمان (عج) بوده و نیابت او را پیروی کرده است، در رجعتی دیگر، همراه با امام عصر(عج) حکومتی مطلوب را پیگیری خواهد کرد.

دکتر الهام در این جمله که با دعا و ابراز امیدواری همراه بود رجعت را به معنای فراهم شدن فرصتی دوباره برای احمدی نژاد جهت بازگشت به عرصه خدمتگزاری و پذیرش دوباره مسئولیت با هدف پیگیری حکومتی مطلوب و البته در آینده انشاء الله با همراهی امام عصر(عج) و در رکاب ایشان به کار برده بود اما برخی خبرگزاری ها و سایت های خبری در تحریفی عجیب عبارت "رجعت دوباره احمدی نژاد در زمان ظهور امام زمان" را جعل نموده و منتشر کردند.

سخنگوی دولت همچنین در ادامه سخنان خود با یادآوری مشی دولت‌های نهم و دهم در زنده‌کردن فرهنگ مهدویت خاطرنشان کرد: این دولت در مجامع جهانی و در میان برادرکشی‌ها با ابتکار و خلاقیت برآمده از عشق امام و صرفنظر از نحله‌ها، امام را تنها نقطه وحدت و کانون انسجام امت اسلامی قرار داد و فرهنگ مهدویت را از طریق سازمان ملل وارد ادبیات سیاسی جهانی کرد و باعث شد تا همه به جست‌وجوی امام و یافتن آن مهر روحانی و عدالت آسمانی بپردازند.

وی گفت: متاسفانه و صدافسوس که کوته‌اندیشانی که منافع خود را گویی در غیبت امام می‌دانند، همه این باورها را به خرافه تعبیر کردند و وعده دولت عقل را دادند و بدین سان بود که دولت احمدی متهم به عقل‌گریزی شد و عدالت را مهم‌ترین نشانه عقل‌گریزی دولت خواندند.

وی افزود: آنان که همه فهمشان از امام کاسه آبی است که پیش او نهند و گویی خود را ولی نعمت او می‌دانند و حدود باور و دل تنگ خود را معیار ارزیابی احمدی‌نژاد قرار دادند، همچنین در مورد آنان که تلاش‌های داخلی و جهانی او را در ترویج گفتمان مهدویت و فرهنگ انتظار به نهادن یک ظرف خالی در پیشگاه دولت توصیف کردند، باید گفت از کوزه همان تراود که در اوست.

الهام در ادامه اظهار داشت: احمدی‌نژاد که امام را که نه در خواب که در بیداری و استقامت یافته است، می‌داند که عالم وابسته به وجود امام است و آنان که امامشان به کاسه آبشان نیاز دارد، گو در جهل و خرافه خود تا ابد الدهر بمانند.

وی همچنین اظهار کرد: امام زمان احمدی‌نژاد، فرزند بلافصل امام حسن عسگری(ع) است کسی که وعده الهی به دست او محقق می‌شود، یعنی امام زمان (عج) .

متأسفانه سایت رجانیوز هم که روزگاری ارتباط و نزدیکی فکری زیادی با دکتر الهام داشت در دام این تحریف آشکار که در اکثر سایت ها و خبرگزاری ها از فارس گرفته تا مهر، نقش بسته بود افتاد و بزرگ تیتر زد:

الهام: ان شاالله احمدی نژاد در زمان ظهور امام زمان (عج) با رجعتی دوباره باز خواهد گشت!

 

 

البته جهان نیوز هم که سابقه درخشانی در تحریف و تخریب دارد، این بار نیز رکورد زد و در حالی که گزارش خود را به نقل از خبرگزاری فارس منتشر کرده بود و در متن ارسالی خبرگزاری فارس آمده است: "احمدی نژاد افزود: ما اربابی داریم که خواهد آمد و حال شما را خواهد گرفت."؛ با شیطنتی آشکار اینگونه تیتر زد:

احمدی نژاد: انشاء الله احمدی نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت

 

 

جهان نیوز در انتشار تحریف آمیز سخنان الهام هم از رقبا عقب نیفتاد و آن را به یکی از اخبار برتر خود تبدیل کرد با تیتر:

الهام: احمدی نژاد در زمان ظهور با رجعتی دوباره بازخواهد گشت!

 

جهان نیوز البته به همین شیطنت ها هم اکتفا نکرده و در عقده گشایی نسبت به همایش تقدیر از زحمات هشت ساله احمدی نژاد سنگ تمام گذاشت و ثابت کرد چشم دیدن همین یک همایش ساده را هم ندارد و تیتر مطلب دیگر خود را اینگونه انتخاب کرد:

درگیری حامیان احمدی نژاد و مشایی

 

مروری کوتاه بر تیترهای برخی سایت ها و خبرگزاری های دیگر نیز خالی از لطف نیست. خبرگزاری مهر خنده دارترین تیتر را به لحاظ هنرمندی در تحریف به خود اختصاص داده و تلاش کرده احمدی نژاد را بریده از حکومت جمهوری اسلامی و در آرزوی تشکیل حکومتی دیگر معرفی کند:

الهام: احمدی نژاد در رجعتی دیگر همراه با امام زمان حکومتی دیگر را پیگیری خواهد کرد

 

فارس / الهام: احمدی نژاد در زمان ظهور امام عصر با رجعتی دوباره بازخواهد گشت

 

و اما تیتر همراه با خوش ذوقی مشرق نیوز:

 احمدی نژاد در زمان ظهور بازخواهد گشت

 


سخنگوی دولت در تبیین اهمیت سوم تیر گفت: در 27 خرداد هاشمی نفر اول بود، احمدی نژاد نفر دوم و کروبی با فاصله کم نفر سوم. مردم یکباره در مرحله دوم در حرکتی جهت‌دار و معنادار نشان می‌دهند کجا هستند و چه می‌خواهند.


دکتر غلامحسین الهام در گفت و گو با نکات پرس خاطر نشان کرد: با مشارکت مردم در مرحله دوم، یک ظرفیت جدید کشف می‌شود و دکتر احمدی‌نژاد در طول 30 سال بعد از انقلاب نخستین رئیس جمهوری است که انتخابات را به دور دوم کشاند که به شرایط جامعه باز می‌گشت.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در دور دوم انتخابات اصلاً موضوع عوض می‌شود، همه دنیا به میدان می‌آید. در داخل نیز همه جریانات مخالف بسیج می‌شوند به فرموده آقا جنگ احزابی شکل می‌گیرد، در آن جنگ, احمدی‌نژاد وسط میدان و تعیین کننده می‌شود؛ اگر در این جا تعبیر مثل مالک اشتر به کار ببریمع خودش را نشان می‌دهد.

در این صحنه اگر احمدی نژاد نبود، اتفاقات بدین شکل نبود و اگر کسی دیگر غیر از احمدی‌نژاد در سال  88 پیروز انتخابات  می‌شد, نظام امروز
 رفته بود؛ من به این باور دارم. هیچ کس نمی‌تواند روی احمدی نژاد خط بکشد؛ 88 بدون احمدی‌نژاد نظام رفته بود.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد:  احمدی نژاد نقش یک سرباز را وسط میدان داشت؛ حالا اسمش را  هرچه می‌خواهید بگذارید. سرباز یا سردار؛ به عبارت بهتر یک کنش‌گر اساسی داشت و دارد که کنش‌گری آن هم ریشه در کارکردش دارد. ین کنش گری در دولت‌ دهم با قوت بیشتری  رخ داد.