پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

مردی که حقوقدان است اما رفتار حقوقی ندارد و همیشه لبخند می زند، مردی که استاد حقوق است اما منشش محبت و مهرورزی است ، بر عکس داعیه داران دروغین حقوق؛ مردی از تبار غلامان حسین (ع) که رفتاری حسینی و گفتاری علوی دارد؛ مردی ساده زیست و محجوب که خاریست در چشم منادیان دین اعتدالی….

ماجرای بازداشت شخصی به نام اکبر جباری که رسانه ها با عنوان خبری باجناق الهام بازداشت شد باعث شد چشم ها بار دیگر به سوی مرد ساده زیست و کم حاشیه این روزها بچرخد؛ مردی که خود را هزینه کرد و ایستاد تا جباری ها و لیدرهای فکریشان را از احمدی نژاد جدا کند .

 دکتر غلامحسین الهام را بیش از یک کنش‌گر سیاسی باید به عنوان یک چهره علمی و گفتمانی  شناخت؛ کسی که از پایه گذاران و بانیان گفتمان سوم تیر بود و همواره نیز از خط این گفتمان دفاع کرده است؛ سوم تیر ۱۳۸۴ زمانی رقم خورد که  همه ی گفتمانهای مطرح شده از ابتدای انقلاب تا آن برهه، با کاندیدای خود به میدان رقابت سیاسی آمدند.آنچه که در سه تیر ۱۳۸۴ رخ داد نشان دهنده قوت و ضعف گفتمانهای مطرح شده بود.

شخصی که به سبب تفکرات درست سیاسی و دینی بارها مورد غضب جریانات مختلف سیاسی از چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب و پایداری و انحرافی و غیره و غیره  قرار گرفت اما دریغ از دو خط جواب دندان شکن به همان ها . . . و اما همیشه یک لبخند . . . همین

با توجه به شناخت۱۶ ساله حقیر و دوستانم از دکتر الهام باید عرض کنم که ایشان هیچ قرابت فکری و گفتمانی با نامبرده یعنی شخص اکبر جباری ندارد و متاسفانه مدیران سایت معلوم الحالی  که روابط عجیب و پیچیده ای با جریانات حاشیه ساز دولت قبل دارند آغاز گر یک هجمه رسانه ای بر علیه این شخص اندیشمند و گفتمان ساز بوده اند. به طوری که سایت های تندرو اصول سوار نیز از آب گل آلود ماهیگیری کرده و نسبت به این شخصیت رعایت انصاف و تقوا را  نکردند.

20130109130728544

البته این اولین بار نیست که سایت های مزبور و دیگر سایت های به اصطلاح اصول گرا به بهانه های من در آوردی سعی در تخریب چهره و شخصیت این مرد بزرگ و اندیشمند دارند ؛ مردی که تنها داشته خود یعنی آبرویش را بارها و بارها برای اعتلای گفتمان عدالت و مهرورزی هزینه کرد و توهین کج اندیشان و تنگ نظران را به جان خرید ، استاد دانشگاهی که  حامی گفتمان احمدی نژاد که همان گفتمان سوم تیر بود و گفتمانی که آرمانهای امام راحل را سر دست گرفت و به آن افتخار کرد ماند و برعکس عده ای ریاکار بارها با نقد دلسوزانه دولت احمدی نژاد خشم جریان حاشیه ساز را برانگیخت،

به طوری که هنوز هم به واسطه محبوبیتش با تنگ نظری او را مورد انواع و اقسام تکفیر و اتهام ناصواب قرار می دهند؛ شخصی که متعلق به جریان سوم تیر است و در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه و بسیجیان وجهه ارزشی و پر رنگی دارد ، استادی که که مانند بقیه معترضین آب به آسیاب هاشمی نریخت و قطعه ای از پازل او نشد و اگر نقدی هم داشت دلسوزانه بود نه مانند آنها کینه توزانه !

الهام در جایگاه یک فرد اثر گذار سیاسی که سابقه مدیریتی مختلف و پاکدستی وی شهره عام  و خاص و حتی  مخالفین  منصف است سالهاست که سعی دارد بدون حاشیه به تدریس و درس و بحثش برسد ، اما اینگونه که پیداست عده ای به سبب ترس از جایگاه والای او او در بین افکار عمومی و قلوب دانشجویان و مخصوصا” نخبگان به بهانه های مختلف سعی در منکوب کردن او و افکارش دارند و به بهانه های واهی او را ترور شخصیت می کنند غافل از این آیه قران که : تعز من تشاء و تذل من تشاء اوست که عزت می دهد و اوست که ذلیل و خوار می کند.

هنوز مدتی از هجمه دروغ و اتهام رجعت احمدی نژاد و تخریب شخصیتش نمیگذرد که اینبار به بهانه باجناقش او و همسر محترمش را مورد ملاطفت قرار داده اند؛ جالب است که از همان شیوه نخ نما و پوسیده و بارها آزموده شده استفاده کرده و تیتری می زنند و در کامنتهای آن مطلب عقده های خود را خالی می کنند.

یکی نیست به این آقایان مومن دائم الوضو بگوید که برادر من ؛ دکتر الهام را به باجناقش چه کار؟؟؟

آنهم باجناقی که از خود مایه ای ندارد و هرچه هست از وصلت با خانواده محترم دوانی و قرابت با امثال الهام است و روباه صفتی عده ای حریص و طماع که مطالب این آفا را در سایتهایشان بولد می کنند تا استفاده ابزاری خود را ببرند.

گاهی هزار مطلب هم که بنویسی و به هزار نام مستعار هم منتشر کنی ؛ باز هم سنگینی حرفهایی را در دلت حس می کنی ؛ حرفهایی که نه می توانی بنویسی و نه می توانی به کسی بگویی ؛ به قول گیله مرد گفته ها فطره ای از دریای نگفته هاست . . .

نمی دانم شاید باید چاهی پیدا کرد .

والعاقبه للمتقین