پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

محمد جعفر بهداد مدیرعالی یک مجموعه گسترده و مهم در کشور، سال گذشته راز تحرکات سازمان یافته و فراگیر مجموعه متبوعش علیه دکتر احمدی‌نژاد را برملا کرد و در حاشیه نشستی به رئیس‌جمهور گفت: شما خیلی محبوب شده‌اید!
درباره این‌که راز محبوبیت احمدی‌نژاد در نزد ملت ایران و سایر ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب دنیا چیست، به علل فراوانی می‌توان اشاره کرد، اما در کنار مؤلفه‌هایی همچون دینداری، عزت‌طلبی، استقلال‌خواهی، مردم‌دوستی و پرکاری، نکته مهمتری وجود دارد که به نظر نگارنده علت اصلی کینه‌توزی‌ها و بداخلاقی‌ها علیه وی شده است و آن عامل، استقلال و استحکام اندیشگی احمدی‌نژاد در برابر مطالبات باندهای سیاسی و اقتصادی است. به عبارت دیگر آنچه که افراد و جریان‌ها را در همراه کردن رئیس‌ دولت‌های نهم و دهم با توقعات و تحرکات خود ناکام گذاشته، استقلال رأی رئیس‌جمهور و نیز مقاومت او در حفظ اندیشه آرمانی و مستقل خود در برابر خرده‌ فرمایشات عناصر و جریان‌های خودخواه و باندباز می‌باشد. احمدی‌نژاد با احیای اندیشه و روش فراموش شده امام عزیز در عرصه اجرایی کشور، بسیاری از معادلات و مناسبات عناصری که با زنده شدن روح اسلام انقلابی، منافع شخصی و جناحی‌شان به مخاطره جدی افتاد را به هم زد.
این امر سبب شد تا اتحادیه‌ای از چپ‌های اصلاح‌طلب شده و راست‌های اصولگرا شده بر ضد منتخب ده‌ها میلیون ایرانی شکل بگیرد. مخالفان احمدی‌نژاد پس از آن‌که یک دوره ناکامی در تطمیع احمدی‌نژاد و تحمیل خواسته‌های خود به وی را تجربه کردند، این بار با همه توان دست به کار شدند تا با تخریب گسترده رئیس‌جمهور و همکارانش، زمینه فروپاشی دولت او را فراهم کنند. غرب‌زده‌های سکولار تا متحجران مدعی آرمانگرایی، با دروغ‌پردازی‌های خبری و داستان‌سرایی‌های پلیسی، احمدی‌نژاد و یارانش را به انواع اتهامات ناروا متهم کردند. کانون اصلی جریان موسوم به «نه احمدی‌نژاد» عناصر فریب‌خورده را به این باور رساند که سکاندار دولت مکتبی و مردمی، از مسیر آرمان‌های انقلاب و هنجارهای قانونی منحرف شده است. تلاش تخریبگران بی‌انصاف برای باورپذیر کردن اتهامات علیه خدمتگزار مردم سبب شد تا آنها شخصیت احمدی‌نژاد را با بعضی چهره‌های منفی تاریخ نظیر طلحه و زبیر، بنی‌صدر و اخیراً نیز در بعضی بولتن‌های داخلی با مسعود رجوی شبیه‌سازی کنند، اما به لطف خداوند عادل، درایت رهبر انقلاب و هوشیاری ایرانی‌ها، هیچیک از این اقدامات برای باورپذیر شدن اتهامات مذکور علیه احمدی‌نژاد و یاران و همکارانش در نزد جامعه نتیجه نداده است و تازه‌ترین نتایج نظرسنجی مراکز افکارسنجی وابسته به کانون‌های «نه احمدی‌نژاد» نیز از صدرنشینی قاطع رئیس‌جمهور در فهرست چهره‌های محبوب خبر می‌دهد.
استقلال، استحکام و محبوبیت اندیشه و روش مدیریتی دکتر احمدی‌نژاد، برای محافل قدرت‌طلب چنان عذاب‌آور بود که آنها برای کاهش دلبستگی جامعه به این اندیشه مجبور شدند تا اصالت منش و روش رئیس‌جمهور را زیرسؤال ببرند و لذا ابتدا از ارتباط احمدی‌نژاد با رمال‌ها و جن‌گیرها سخن گفتند تا به مردم بقبولانند که این اندیشه، اصالت و ارزشی ندارد، اما وقتی با پوزخند جامعه روبه‌رو شدند، این بار در محافل توجیهی و بولتن‌های دروغ‌پرداز خود نوشتند: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از اواسط دولت نهم بر رئیس‌جمهور مسلط شدند!
تخریبگران تصور می‌کنند نسبت دادن رویکرد و عملکرد احمدی‌نژاد به طراحی‌های بیگانه، باورپذیرتر از اتهام ارتباط با جن‌گیر و رمال است، حال آنکه حتی مشتریان
پر و پا قرص محافل و بولتن‌های آنان نیز در نشست‌های به اصطلاح توجیهی، از تحلیلگران می‌پرسند: پس حمایت‌های قاطع و مکرر رهبری از رئیس‌جمهور و دولت را که همچنان ادامه دارد چگونه توجیه می‌کنید؟
نیروهای انقلابی و خردمند نمی‌توانند باور کنند که بعضی‌ها (!) از اخبار پنهان و پشت صحنه کشور باخبرند، اما مقامات از آن بی‌خبر هستند. جوانان بسیجی و بصیر نمی‌توانند باور کنند که تلاش‌های شبانه‌روزی و توفیقات بی‌نظیر احمدی‌نژاد و همکارانش در عرصه‌های بین‌المللی اقتصادی، علمی، فناوری و احیای هویت اسلامی - ایرانی، محصول خط دادن سرویس‌های اطلاعاتی و عناصر نفوذی آنان به رئیس دولت نهم و دهم است.
با این وصف، چنانچه این دروغ و تهمت جدید نیز از صفحه ذهن‌های بیمار و کاغذپاره‌های محفلی، به صحنه خبرپراکنی سردربیاورد، نه تنها باورپذیر نخواهدبود، بلکه همچون داستان پردازی‌ها و منفی‌بافی‌های قبلی، اسباب تمسخر نویسندگان و گویندگان آن را در پیشگاه ملت هوشیار و تحمیل‌ناپذیر ایران فراهم خواهد کرد.

٭ معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری

با وجود شدت گرفتن انتقاد ها از خود گذشتگی بود

دکتر لنکرانی در واکنش به خبر حضور مجدد دکتر الهام به دولت به عنوان سخنگو گفتند: با توجه به در حال اتمام بودن دولت دهم و اینکه اکثر انتقادات در اواخر عمر هر دولت خصوصا در این دوره در روزهای آخر شدیدتر می شود ، این اقدام دکتر الهام را حتی در صورت پذیرش، ازخودگذشتگی دانست.


به گزارش حامی پرس در جلسه امروز هیات دولت دکتر غلامحسین الهام به عنوان سخنگوی هیات دولت انتخاب شد
به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان جلسه بررسی گستره اختیارات ریاست جمهوری با حضور دکتر الهام مشاور حقوقی ریاست جمهوری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.این جلسه از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 10/8/91 در محل تالار علامه فیض کاشانی این دانشگاه برقرار خواهد بود.
به گزارش جهاد دانشگاهی ، دکتر غلامحسین الهام در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی افزود :هر فردی که کشور را دوست دارد باید در حفظ و تقویت جهاد دانشگاهی تلاش کند.

وی با بیان اینکه کارکرد جهاد دانشگاهی یک کارکرد ارزشمند است اضافه کرد :جهاد دانشگاهی مولود انقلاب، و انقلاب فرهنگی بوده است و این نهاد ابتدا یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار شکل گرفت تا در نتیجه مطالبات فرهنگی نظام را دنبال کند.

مشاور رییس جمهور افزود: لازمه تحقق دانشگاه اسلامی حفظ و ماندگاری جهاد دانشگاهی است .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص این نهاد خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی علاقه مند و امیدوارند که چشم انداز آینده این نظام از مجرای نهادهایی امثال جهاد دانشگاهی تحقق پیدا کند و به جهاد دانشگاهی چشم امید بسیار دارند.

الهام اظهار داشت: مقام معظم رهبری هرجا که می‌خواهند کار باقوت و جدیت انجام گیرد از لفظ جهاد استفاده می‌کنند مانند جهاد اقتصادی و نهاد جهاد دانشگاهی که از حرکت‌های جهادی ریشه دار است .

وی ادامه داد: هر موفقیتی در جهاد دانشگاهی رخ می‌دهد گره می‌خورد با انقلاب اسلامی چون زائیده آن است و سربلندی انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

الهام تاکید کرد: هر فردی که کشور را دوست داشته باشد باید در حفظ و تقویت جهاد دانشگاهی تلاش نماید.

وی در ادامه به فعالیت‌های علمی صورت گرفته در این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: جهاد دانشگاهی در حوزه علم و فناوری خود را تثبیت کرده و این نقطه اجماع همگان ، نسبت به این نهاد است .

وی افزود: کار در حوزه علوم انسانی و فرهنگ بسیار پیچیده دوپهلو و حرکت در جاده‌ای لغزنده است که وقت و حساسیت بالایی نیاز دارد.

الهام گفت : به نظر می‌رسد جهاد دانشگاهی از این دو حوزه آسیب دیده است و باید با آرامش و نگرش اساسی در این دو مقوله کار را پیش برد.

مشاور حقوقی رییس جمهور در پایان گفت: جهاد دانشگاهی باید از ظرفیت‌های دولت در تقویت بنیه های خود استفاده کند و همچنان به تربیت نیروهای جهادی، انقلابی و متبحر برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ادامه دهد.

در این نشست دکتر محمدحسین یادگاری رییس جهاد دانشگاهی طی سخنانی به بحث ضرورت‌ها، ماموریت‌ها و وظایف جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: متاسفانه با گذشت بیش از 30 سال از عمر این نهاد انقلابی به نظر می‌رسد جایگاه آن به خوبی مشخص نشده است .

یادگاری ادامه داد: با پیشرفت و افزایش مراکز تحقیقات برخی از ماموریت‌های جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها پخش شد.

وی با اشاره به تاسیس و فعالیت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری خاطرنشان کرد: تاسیس پارک علم و فناوری و مراکز رشد با وجود جهاد دانشگاهی یک اشتباه بزرگی بوده است زیرا جهاد دانشگاهی خود یک پارک علم و فناوری بزرگ و جامع است .

رییس جهاد دانشگاهی افزود : براساس شرایط پیش آمده نیاز به بازخوانی و باز تعریف در فعالیت ها و ماموریت‌های جهاد دانشگاهی امری ضروری به نظر می‌رسد و در همین راستا دبیرخانه متحول راهبردی جهاد دانشگاهی را راه‌اندازی کردیم.

یادگاری افزود: به دنبال این هستیم که جهاد دانشگاهی برای 30 سال آینده خود یک نقشه راه و برنامه موفق و موثر و راهگشا داشته باشد تا جامعه از خدمات آن بهره وافی ببرد.

رییس جهاد دانشگاهی به برخی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه های فعالیت علمی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: پیگیری مباحث فرهنگی در دانشگاه ها، افزایش ارتباط با حوزه های علمیه، انتقال تجربیات جهادی به دانشگاه ها از جمله دغدغه‌ها و برنامه های این نهاد است .

یادگاری گفت : با توجه به توان بالای جهاد دانشگاهی این نهاد آمادگی دارد به کارهای گزین، ناشدنی، سخت و زمین مانده نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا کند و آن را انجام دهد.

رییس جهاد دانشگاهی همچنین بر لزوم حمایت و توجه ویژه مسؤولان به جهاد دانشگاهی را تاکید کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر غلامحسین الهام 

با عنایت به تعهد، دانش و تجربیات طولانی و ارزشمند در زمینه‌های گوناگون به‌موجب این حکم شما را به عنوان «مشاور حقوقی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم

امیدوارم چون همیشه با توکل بر خدا و استفاده از همه توان و ظرفیت علمی و عملی در کنار دولت خدمت‌گذار و در مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید

از خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی را در خدمت به انقلاب و ملت بزرگ ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‌نمایم