پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

خبرگزاری  فارس روز دوشنبه سخنان غلامحسین الهام معاون رئیس جمهور در همایش تجلیل از خادم ملت را به گونه‌ای منتشر کرد که معنای دیگری از آن برداشت می‌شد.


این خبرگزاری از قول الهام نوشت: احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام عصر (ع) با رجعتی دوباره باز خواهد گشت.

اما واقعیت این بود که سخنگوی دولت با به کار بردن همزمان دو عبارت "رجعت دوباره" و "انشاء الله" قصد داشت پارکاب بودن احمدی نژاد با امام زمان (ع)  که آرزوی هر شیعه مسلمانی است را از خداوند متعال خواستار شود.

 الهام در این مراسم گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام عصر، احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال حکومت مطلوب خواهد بود.

غلامحسین الهام، سخنان خود را از روی دست‌نوشته‌ای ایراد کرد که از قبل آماده کرده بود. در بخشی از این دست نوشته، دکتر الهام به خواندن ترجمه فرازی از زیارت جامعه کبیره می پردازد که رسانه ها پیرامون آن حاشیه سازی کرده اند.

بر مبنای این خبر ناقص، خبرگزاری خانه ملت مثل همیشه در قالب یک عملیات رسانه‌ای پرحجم اقدام به گرفتن مصاحبه از نمایندگان مخالف دولت کرده است. نکته تاسف آمیز این است که نمایندگان محترم بدون هیچ گونه تحقیق درباره صحت و سقم خبر اقدام به سیاه نمایی کرده اند.






















دفتر سخنگوی دولت نیز در اطلاعیه‌ای درباره بازتاب تحریف شده منتشره از سخنان دکتر غلامحسین الهام در همایش تجلیل از گفتمان سوم تیر، توضیحاتی را منتشر و از تحریف معنایی این سخنان و قضاوتهای عجولانه برخی افراد و رسانه ها درباره آن ابراز تاسف کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی