پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

در راستای فعالیت های پویش مردمی دعوت از جناب آقای دکتر الهام به منظور حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اولین شماره از جزوه چرا الهام؟ توسط مجموعه ی پویش مردمی دعوت از دکتر الهام در پیش روی شما قرار دارد.



دانلود جزوه
حجم: 290 کیلوبایت

با توجه با استقبال غیر منتظره از سایت امضاأ الکترونیک پویش مردمی دعوت از دکتر الهام

پس از رفع نقض سایت از این به بعد سایت با قوت به کار خود ادامه می دهد

لطفا مجددا ثبت نام کنید

و این خبر رو از طریق ایمیل

شبکه های اجتماعی

پیامک باز نشر هید

http://www.elham92.ir/


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: در سال جدید باید به گونه‌ای عمل کنیم تا این سال، سال استمرار برنامه‌های تحول اداری در کشور باشد و نباید اجازه دهیم خللی در کارهای اساسی و روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.
دکتر غلامحسین الهام در جمع مدیران ارشد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با تشریح برنامه‌های سال جاری معاونت در سال 1392 از کلیه دست‌اندرکاران نظام اداری کشور خواست تا برنامه‌های تحول اداری را در سال جدید با قدرت و جدیت تمام پیگیری و اجازه ندهند در این سال که آخرین سال فعالیت دولت دهم می‌باشد، خللی در روند اجرایی کارها به وجود آید


دعوت از جناب آقای دکتر الهام

با توجه به استقبال غیر قابل پیش بینی از سایت امضاء الکترونیک ضمن عذرخواهی از همه دوستداران جناب اقای دکتر الهام به اطلاع می رسانیم بزودی با رفع مشکلات فنی به عرصه بازخواهیم گشت

لطفا این خبر را از طریق پیامک

ایمیل

در وبلاگ و یا شبکه های اجتماعی باز نشر دهید

رسانه ما مردم هستند                                               

در خرداد سال جاری، یک برگ دیگر از تاریخ انقلاب‌اسلامی ورق خواهد خورد. سیمای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، با کلک توانمند ملت ترسیم خواهد شد. امید آن است که حماسه‌ای سیاسی آفریده شود و پیشرفت کشور در فضای برآمده از گزینش مردم شتاب افزون‌تری بیابد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین سخنرانی عمومی خود در آغاز سال و در مشهد مقدس ضمن آن که تصریح فرمودند «انتخابات مال یک سلیقه خاص، مال یک جریان فکری و سیاسی خاص نیست»، همه کسانی را که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده کشور اهمیت می‌دهند، دل‌شان برای منافع ملی می‌سوزد، تکلیف فرمودند که در انتخابات شرکت کنند و رو گرداندن از انتخابات را فقط مناسب کسانی دانستند که با نظام اسلامی مخالفند.

ایشان در عین حال ویژگی‌هایی را برای ریاست جمهوری آینده برشمردند که تمثیل عینی آن ریاست‌جمهوری فعلی از حیث نقاط قوت او و دولتش است. رهبر انقلاب ضمن آن که حمایت از هر نامزدی را از سوی رهبری نفی فرمودند، در عین حال از جایگاه ترسیم اصول و معیارها انتظارات خود را از رئیس جمهور آتی بدین شرح بیان فرمودند: «آن چیزهایی که امروز برای دولت و برای رئیس جمهور نقاط قوت محسوب می‌شود، اینها باید در رئیس جمهور بعدی وجود داشته باشد. اینها را باید در خود تامین کند. آن چیزهایی که امروز نقاط ضعف شناخته می‌شود را باید از خودشان دور کنند.»

این نقاط قوت چه هستند که مختص به دوره خاصی نبوده و تداوم آنها از رئیس جمهور آتی مطالبه می‌شود قبل از پرداختن به رئوس این نقاط قوت، این افتخار برای رئیس جمهور- آقای احمدی‌نژاد- کافی است که از سوی رهبر انقلاب به عنوان «الگو» و «اسوه»‌ای در تراز جمهوری اسلامی معرفی می‌شوند و آیندگان را به پیگیری این سیره دعوت می‌کنند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه دولت نهم تلقی خود را از رفتار دولت بدین شرح برشمردند:
1- پایبندی به اصول و ارزش‌ها.

این پایبندی هم در قول و شعار و هم در عمل و رفتار مورد تایید امام جامعه و امت قرار گرفت. ایشان این پدیده را بی‌نظیر توصیف نموده و تاکید فرمودند: «این پدیده بی‌نظیری برای ماست که همان اصول را مبنای عمل قرار دهیم که اول انقلاب مطرح می‌کردیم. روش‌ها تغییر می‌کنند ولی اصول و مبانی باقی می‌مانند. همه خصومت‌ها با انقلاب هم به خاطر بقای این اصول است. شاید غبارهایی بر این اصول نشست اما امروز شفاف‌تر مطرح است. در زبان رئیس جمهور و دولت مطرح می‌شود و چون بیان کنندگان این شعارها مسئول هستند، در مقام حرف باقی نمی‌ماند. چنان که مسئولیت حرف زدن اعضای دولت، بسیار بالا است.»
2- پایبندی به عدالت.

ایشان نفس رویکرد به عدالت را بسیار باارزش توصیف فرمودند. در حالی که کارنامه 8 ساله دولت، پایبندی عملی به عدالت را به خوبی نشان می‌دهد. عدالت در توزیع منابع کشور و عدالت در خارج کردن دایره مدیریت کشور از حلقه‌های محدود و بسته و وابسته به طیف‌های معین و محدود در حاکمیت. عدالتی که در اجرای قانون اساسی بویژه اصل چهل و هشتم در بهره‌مندی همه استان‌ها و مناطق مختلف کشور متناسب با نیازها و استعدادهای رشد خود، با سفرهای استانی تحقق یافت و سیمای کشور در پیشرفت و سازندگی فراگیر و متوازن شد.
3- پایبندی به خدمت.

رفتاری که امام مسلمین مکرر، آن را قابل ذکر و ارج‌گزاری دانسته‌اند. مردم ایران در نوروز امسال هشتمین نوروز را با رئیس جمهور سپری کردند. همه ملت در تمام این نوروزها، رئیس جمهور خود را یا در کنار کودکان بیمار در بیمارستان‌ها یافتند یا همراه کودکان بی‌سرپرست در مراکز نگهداری آنان. در این سال‌ها ریاست جمهوری جزو مشاغلی تعریف شد که همچون خدمتگزاران صادق امنیت و درمان و بهداشت و‌ آسایش، تمام وقت و بدون تعطیل روزهای آغازین سال را به دور از خانواده در خدمت به مردم و بندگان خداوند سپری می‌کنند.

نهایت این که کارکنان خدوم و صدیق این بخش‌ های دولتی همچون کارکنان اورژانس و کادر درمانی، پلیس، راهبانان، آتش‌نشانان و... ممکن است که به نوبت عهده‌دار کار شوند ولی نوبت رئیس جمهور قابل تفویض و واگذاری نبود. هیچ نوروزی از نوروزها رئیس‌جمهور در ویلایی به استراحت نگذشت و بر ساحلی به تمدد اعصاب سپری نشد و در کنار هیچ هفت سینی جز «سین» سربلندی ملت، معطل نماند. قریب 6 ماه قبل رئیس جمهور در ارزیابی کارکرد خود و آرزوهای انجام نشده به خبرنگاران گفت کاش فرصتی که در خواب گذشت، می‌توانست آن نیز صرف خدمت به مردم شود. چند روز پیش خبرنگاری از خیل خبرنگاران همراه رئیس جمهور به نقشه ایران چشم دوخته بود، پرسیدم دنبال چه می‌گردی؟ گفت نقطه‌ای که همراه رئیس جمهور بدانجا نرفته باشم. پرسیدم یافتی؟ گفت: نه!
4- پرکاری دولت.

از دیگر نکاتی است که رهبر معظم تصریح فرموده‌اند: «مخالفان هم نمی‌توانند آن را انکار کنند» و انصافاً از نقاط برجسته دولت است. در یک سال اخیر در یک روند تبلیغی - روانی، مکرر می‌شنیدم که رئیس جمهور امور کشور را رها کرده است و مشکلات اقتصادی ناشی از آن است. این امر را اگرچه با روحیه رئیس‌جمهور سازگار نمی‌دیدم، ولی شدت تبلیغات در حدی بود که داشت باورم می‌شد. وقتی در اواخر دولت دهم فرصت مجدد خدمت مقدر شد، شاهد بودم که هیچ خللی در تلاش برای حل مشکلات کشور پیش نیامد و بین آغاز دولت نهم و اواخر دولت دهم در بذل وقت و تلاش برای بحث‌های کارشناسی و برنامه‌ریزی در مورد پیشرفت کشور و رفع مشکلات و معضلات از سوی رئیس جمهور و همکارانش هیچ خللی ایجاد نشده است.
5- شجاعت و قاطعیت دولت

نیز از ویژگی‌های مورد توجه و تایید رهبری عزیز انقلاب است. نمونه آن در دولت نهم در حل مسأله بنزین و در دولت دهم در اجرای برنامه هدفمندی یارانه‌ها متجلی گردید. در عرصه جهانی نیز این شجاعت به ویژه در دفاع از مبانی دینی، عقلانی، منطقی و خیرخواهانه انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها متبلور گردید. اصولاً دیپلماسی عمومی در دولت احمدی‌نژاد نضج گرفت و خود در صحنه ارتباط مستقیم با افکار عمومی جهانیان، صاحبان نفوذ و تئوری‌پردازان و اندیشه‌سازان، باب گسترده‌ای گشود و با منطق و اعتماد به نفس برآمده از باور قلبی به اندیشه دینی و بنیادهای انقلاب اسلامی، پیام انقلاب و ملت ایران را به گوش همه علاقه‌مندان به شنیدن رسانید.
6- روحیه تحول‌گرایی، نوآوری و اصلاح.

این ویژگی که باید مبتنی بر دو اصل «اندیشه و قدرت تحلیل مسائل» و «کارشناسی و فهم موضوعات پیچیده اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و بین‌المللی» است و شجاعت در تصمیم‌گیری، اصلاح روش‌ها، پذیرش اغلاط و اشتباهات امکان‌پذیر است.
7- عدم انفعال در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار.
کشور به رغم همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها، هسته‌ای گردید و عموم کشورهای جهان - جز اندکی کشورهای اروپایی، امریکا و زیادت‌خواهان نژادپرست- مسیر صلح‌طلبانه و انسانی حرکت علمی جمهوری اسلامی را مورد تایید قرار دادند. مردم، عزتمند دستاوردهای علمی و فنی خود را به ثمر رسانده و حراست نموده‌اند و از ماجراجویی و تشنج‌آفرینی نیز به دور بوده‌اند. اگر بهانه‌جویی‌های تکراری را کنار بگذاریم، هیچ بهانه‌ای علیه جمهوری اسلامی نسبت به موازین عادلانه و مورد قبول نظام بین‌المللی وجود ندارد. حتی نسبت به نظامات یک‌سویه به رغم نقدهای عالمانه و عادلانه جمهوری اسلامی و ابراز آن در عرصه‌های بین‌المللی، هیچ بهانه رفتاری علیه جمهوری اسلامی نمی‌توان یافت. نه انفعال و نه ماجراجویی، بلکه حرکت منطقی و مبتنی بر اصول که امروز باعث شده افکار عمومی جهانیان و به ویژه کشورهایی که از تحمیل نظامات ناعادلانه و نابرابر به ستوه آمده‌اند، معطوف به دولت اسلامی گردد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهریورماه 91 در آخرین هفته دولت (هشتمین سال) در مورد سیاست خارجی دولت فرمودند: «امروز در عرصه سیاست خارجی، ثقل و وزنه کشور، با چند سال قبل تفاوت دارد. ما در مسائل تاثیرگذاریم. یک بخش از نقاط قوتی که به نظر من روی آن باید تکیه کرد، مسأله برجسته شدن ارزش‌های انقلاب است.»
8- استمرار مبانی فکری و خدمت، حسن ختام دولت
در سال گذشته رهبری معظم انقلاب خطاب به دولت تاکید فرمودند: «واقعاً امسال (سال آخر) اگر نگوییم جدی‌تر از همیشه باشد، بلاشک در این سال آخر هیچ‌گونه کوتاهی و سستی در کار نباشد.»
امام خامنه‌ای فرمودند: «در این سال‌هایی که دولت نهم و دولت دهم سر کار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزش‌های انقلاب و چیزهایی که امام‌(ره) به آن توصیه می‌کردند و ما آن‌ها را از انقلاب آموختیم خوشبختانه کاملاً برجسته شده. مسأله ساده‌زیستی مسئولان، استکبارستیزی، افتخار به انقلابی‌گری، یکی از عوامل گرایش مردم به دولت همین‌ها است. یعنی مردم به این ارزش‌ها اهمیت می‌دهند. مسأله دعوت به عدالت، مسأله ساده‌زیستی، دور بودن مسئولان از تجمل، تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم، تلاش فوق‌العاده کاری که خوشبختانه در دولت مشاهده می‌شود این مشخصه خوب را تا آخر حفظ کنید. خدا هم ان‌شاءالله کمک‌تان خواهد کرد.»


زاهد ار راه به رندی نبرد، معذور است
عشق، کاری است که موقوف هدایت باشد

 

سخنگوی دولت با اشاره به تعطیلی مدارس در روز چهاردهم فروردین ماه سال 1392، گفت: در این روز کارکنان دولت نیز می‌توانند از مرخصی استفاده کنند و ان‌شاءالله در طول سال با اضافه‌کاری این کسری خدمت یک روزه را جبران کنند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از ایسنا، غلامحسین الهام صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی و برنامه‌های دولت در این راستا، گفت: حماسه سیاسی ان‌شاءالله با انتخابات با حضور باشکوه مردم رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه دولت با قوت در راستای خدمت به مردم و سازندگی کشور حرکت می‌کند، گفت: این موضوع برگشتش به همان فرمایش حضرت آقاست که دولت بعدی برخوردار از نقاط قوت این دولت باشد.

سخنگوی دولت با اشاره به اهمیت استفاده مطلوب از منابع کشور، برنامه‌ریزی اقتصادی در راستای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و تقویت اقتصاد ملی در راستای ایجاد حماسه اقتصادی،گفت: وقتی که مردم فضای همدلی و تلاش را می‌بینند و چون این مملکت مال خودشان است با حضور باشکوه در انتخابات حماسه بزرگ سیاسی را رقم خواهند زد.

الهام با بیان اینکه این مملکت برای مردم است و مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و کسی قدرت تحمیل کردن به مردم را ندارد چرا که اساسا ملت ما تحمیل‌پذیر نیست و مبانی را می‌شناسد، گفت: مردم انقلاب خود را دوست دارند و به آن معتقد هستند، نسبت به کشور خود حساس هستند و احساس مسئولیت در برابر آن می‌کنند بنابراین همه لوازم برای ایجاد شور ملی در انتخابات و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خود وجود دارد و دولت هم در این راستا وظایف خود را انجام داده و فضا را در این زمینه مستعد می‌کند.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت نیروهای شرکتی، گفت: نیروهای شرکتی در هیچ دستگاهی نباید وجود داشته باشند و آنها باید به قراردادهای کار معین تبدیل شده باشند، مگر پیمانکارهایی که بحث‌شان خارج از خدمات دولت است مانند وزارت نفت که برخی از خدمات خود را از طریق پیمانکاری انجام می‌دهد و اینها دیگر جزء خدمات دولت نیستند ولی همه خدماتی که مربوط به دولت هستند یا رسمی هستند یا پیمانی یا کار معین.