پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />
 

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فارس، درحالی که برخی اعضای پایداری از نهایی شدن لیست اعضای شورای مرکزی این جبهه خبر می‌دهند، اخباری مبنی بر عدم تکمیل لیست مذکور در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس قرار است دو خانم به همراه اعضای هیئت موسس پایداری و البته افرادی نظیر «میثم نیلی»، «آیت‌الله رجبی»، «محمدناصر سقای بی‌ریا»، «علیرضا پناهیان» و «سعید قاسمی» در لیست شورای مرکزی جبهه پایداری قرار بگیرند ولی هنوز پاسخ این افراد به این دعوت مشخص نشده و تاکنون فقط پناهیان مخالفت خود را برای حضور در این شورا اعلام کرده است.

همچنین دیگر شنیده‌های فارس حاکی از آن است هنوز کامران باقری لنکرانی برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها از شورای مرکزی جبهه پایداری استعفا نکرده و غلامحسین الهام دیگر عضو هیئت موسس جبهه پایداری نیز به دلیل مشغله کاری از حضور در شورای مرکزی این جبهه خودداری کرده و زهره طبیب‌زاده یکی از گزینه‌های خانم برای لیست 15 نفره پایداری است.

نظرات (۱)

دکتر الهام مرد ولایتمدار دولت احمدی نژاد است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی