پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />
محمد جعفر بهداد مدیرعالی یک مجموعه گسترده و مهم در کشور، سال گذشته راز تحرکات سازمان یافته و فراگیر مجموعه متبوعش علیه دکتر احمدی‌نژاد را برملا کرد و در حاشیه نشستی به رئیس‌جمهور گفت: شما خیلی محبوب شده‌اید!
درباره این‌که راز محبوبیت احمدی‌نژاد در نزد ملت ایران و سایر ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب دنیا چیست، به علل فراوانی می‌توان اشاره کرد، اما در کنار مؤلفه‌هایی همچون دینداری، عزت‌طلبی، استقلال‌خواهی، مردم‌دوستی و پرکاری، نکته مهمتری وجود دارد که به نظر نگارنده علت اصلی کینه‌توزی‌ها و بداخلاقی‌ها علیه وی شده است و آن عامل، استقلال و استحکام اندیشگی احمدی‌نژاد در برابر مطالبات باندهای سیاسی و اقتصادی است. به عبارت دیگر آنچه که افراد و جریان‌ها را در همراه کردن رئیس‌ دولت‌های نهم و دهم با توقعات و تحرکات خود ناکام گذاشته، استقلال رأی رئیس‌جمهور و نیز مقاومت او در حفظ اندیشه آرمانی و مستقل خود در برابر خرده‌ فرمایشات عناصر و جریان‌های خودخواه و باندباز می‌باشد. احمدی‌نژاد با احیای اندیشه و روش فراموش شده امام عزیز در عرصه اجرایی کشور، بسیاری از معادلات و مناسبات عناصری که با زنده شدن روح اسلام انقلابی، منافع شخصی و جناحی‌شان به مخاطره جدی افتاد را به هم زد.
این امر سبب شد تا اتحادیه‌ای از چپ‌های اصلاح‌طلب شده و راست‌های اصولگرا شده بر ضد منتخب ده‌ها میلیون ایرانی شکل بگیرد. مخالفان احمدی‌نژاد پس از آن‌که یک دوره ناکامی در تطمیع احمدی‌نژاد و تحمیل خواسته‌های خود به وی را تجربه کردند، این بار با همه توان دست به کار شدند تا با تخریب گسترده رئیس‌جمهور و همکارانش، زمینه فروپاشی دولت او را فراهم کنند. غرب‌زده‌های سکولار تا متحجران مدعی آرمانگرایی، با دروغ‌پردازی‌های خبری و داستان‌سرایی‌های پلیسی، احمدی‌نژاد و یارانش را به انواع اتهامات ناروا متهم کردند. کانون اصلی جریان موسوم به «نه احمدی‌نژاد» عناصر فریب‌خورده را به این باور رساند که سکاندار دولت مکتبی و مردمی، از مسیر آرمان‌های انقلاب و هنجارهای قانونی منحرف شده است. تلاش تخریبگران بی‌انصاف برای باورپذیر کردن اتهامات علیه خدمتگزار مردم سبب شد تا آنها شخصیت احمدی‌نژاد را با بعضی چهره‌های منفی تاریخ نظیر طلحه و زبیر، بنی‌صدر و اخیراً نیز در بعضی بولتن‌های داخلی با مسعود رجوی شبیه‌سازی کنند، اما به لطف خداوند عادل، درایت رهبر انقلاب و هوشیاری ایرانی‌ها، هیچیک از این اقدامات برای باورپذیر شدن اتهامات مذکور علیه احمدی‌نژاد و یاران و همکارانش در نزد جامعه نتیجه نداده است و تازه‌ترین نتایج نظرسنجی مراکز افکارسنجی وابسته به کانون‌های «نه احمدی‌نژاد» نیز از صدرنشینی قاطع رئیس‌جمهور در فهرست چهره‌های محبوب خبر می‌دهد.
استقلال، استحکام و محبوبیت اندیشه و روش مدیریتی دکتر احمدی‌نژاد، برای محافل قدرت‌طلب چنان عذاب‌آور بود که آنها برای کاهش دلبستگی جامعه به این اندیشه مجبور شدند تا اصالت منش و روش رئیس‌جمهور را زیرسؤال ببرند و لذا ابتدا از ارتباط احمدی‌نژاد با رمال‌ها و جن‌گیرها سخن گفتند تا به مردم بقبولانند که این اندیشه، اصالت و ارزشی ندارد، اما وقتی با پوزخند جامعه روبه‌رو شدند، این بار در محافل توجیهی و بولتن‌های دروغ‌پرداز خود نوشتند: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از اواسط دولت نهم بر رئیس‌جمهور مسلط شدند!
تخریبگران تصور می‌کنند نسبت دادن رویکرد و عملکرد احمدی‌نژاد به طراحی‌های بیگانه، باورپذیرتر از اتهام ارتباط با جن‌گیر و رمال است، حال آنکه حتی مشتریان
پر و پا قرص محافل و بولتن‌های آنان نیز در نشست‌های به اصطلاح توجیهی، از تحلیلگران می‌پرسند: پس حمایت‌های قاطع و مکرر رهبری از رئیس‌جمهور و دولت را که همچنان ادامه دارد چگونه توجیه می‌کنید؟
نیروهای انقلابی و خردمند نمی‌توانند باور کنند که بعضی‌ها (!) از اخبار پنهان و پشت صحنه کشور باخبرند، اما مقامات از آن بی‌خبر هستند. جوانان بسیجی و بصیر نمی‌توانند باور کنند که تلاش‌های شبانه‌روزی و توفیقات بی‌نظیر احمدی‌نژاد و همکارانش در عرصه‌های بین‌المللی اقتصادی، علمی، فناوری و احیای هویت اسلامی - ایرانی، محصول خط دادن سرویس‌های اطلاعاتی و عناصر نفوذی آنان به رئیس دولت نهم و دهم است.
با این وصف، چنانچه این دروغ و تهمت جدید نیز از صفحه ذهن‌های بیمار و کاغذپاره‌های محفلی، به صحنه خبرپراکنی سردربیاورد، نه تنها باورپذیر نخواهدبود، بلکه همچون داستان پردازی‌ها و منفی‌بافی‌های قبلی، اسباب تمسخر نویسندگان و گویندگان آن را در پیشگاه ملت هوشیار و تحمیل‌ناپذیر ایران فراهم خواهد کرد.

٭ معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی