پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

یک عضو جبهه پایداری گفت: ایشان (آقای الهام) به دلیل تمایلاتی که در همکاری با دولت داشتند؛ اینگونه تشخیص داده شد که از جبهه پایداری بروند."

این اولین عنوان خبری بود که سایت جهان نیوز (آقای زاکانی) در تاریخ 22 شهریور درج نمود و زمینه را برای استارت پروژه ای آماده ساخت که پیوستن آقای الهام به دولت سرآغاز آن بود.

48 روز بعد، یعنی 10 آبان تیتر "الهام دوباره به دولت برگشت و سخنگو شد" در سایت جهان نیوز درج گردید و با فاصله ی 4 روز بعد اولین تیتر تحلیلی بی شرمانه ای با عنوان"آقای الهام! بهمن 57 ساواکی شده ای!" استارت پروژه ای را زد که نشان از عزم باطل گردانندگان این سایت، برای تخریب و توهین به هر فردی را داشت که احتمال نزدیکی اش را به حیطه ی ممنوعه ی دولت بدهند، فارغ از اینکه این فرد دارای چه جایگاه، وجهه و شخصیتی است. مقایسه ی دولتی که مورد تأئیدات خاص رهبری معظم انقلاب و مردم عزیز است، با ساواک! خود گویای عمق دشمنی امثال آقای زاکانی با دولت فعلی است که با پوشش مصلحتی حمایت از این دولت در سال 88 سخنها رانده بودند و موضعها گرفته بودند.

این سایت در روز 8 آذرماه با درج تیتر "الهام شایعه وزیر شدنش را تکذیب کرد" نشان داد که همراه با دیگر همسنگرانش (خبرگزاری فارس) وارد گام بعدی تخریب، از راه شایعه سازی با درج خبر تکذیبیه شده اند، و بعد از آن نیز خبرهایی با عناوین زیر درج نمود:

12 آذر: "مجری منحرف شده است/ ارتباط الهام با جبهه قطع شد"

21 آذر: "حکم الهام سرانجام صادر شد"

6 دی "الهام پست جدید گرفت/ شغل بعدی چیست؟"

10 دی "دفاع تمام قد الهام از عملکرد دولت"

10 دی "الهام یک پست دیگر هم گرفت"

11 دی "مصاحبه الهام درباره سخنرانی خبرساز سال88"

این سایت در روز 13 دی ماه در ذیل درج عنوان "الهام چه عهدی با دولت بسته است ؟" نوشت: "حالا در روزهایی که مشایی در پاستور نیست، الهام ترکتازی می کند. او که زمانی از نیکزاد و بقایی و مشایی در تصدی پست های دولتی عقب مانده بود رفته رفته و یکی یکی پست های دولتی را فتح می کند و باید منتظر شد و دید رئیس جمهور چه برنامه ای برای ابوالمشاغل دولت نهمش دارد. این روزها او ادعای پروژه اسقاط دولت را مطرح کرده و درباره احتمال تغییرات آینده در دولت به نظر ملاصدرا متوسل شده و گفته که اساس و بنیاد عالم بر تغییر و حرکت است و این در نظریه حرکت جوهری ملاصدرا نیز به وضوح بیان شده است. شاید آنچنان که رئیس جمهور در اردیبهشت 87 برای الهام یادآوری کرده و نوشته بود «یک بار دیگر شما را به عهدی که بسته ایم توجه می دهم » عهدی دوباره با دولت بسته است.."

15 دی "چندشغله​های دولت را بشناسید +جدول" (که در صدر جدول نام آقای دکتر الهام قرار گرفته)

همچنین این سایت در روز 16 دی ماه در ذیل تیتر "رمزگشایی از تغییرات کابینه در ماه‎‎های پایانی" علناً این اتهام را به آقای دکتر الهام وارد نمود که: "بهنظر میرسد الهام تنها به این علت از دولت کناره گرفته بود که نگذارد اصولگرایان به وحدت برسند و آتش اختلاف در میان آنها شعلهور شود. پس از پایان مأموریت نیز پیروزمندانه به عرصه سخنگویی دولت بازگشت تا نماد دولت محسوب شود و با گرفتن حکم معاون رئیسجمهوری جایگاهش نیز تقویت شود. ... نگاه تحلیلی و البته بدبینانه به این اتفاق میتواند پرده از اجرای پروژه اسب تروا آن هم از سوی محمود احمدینژاد بردارد! ... بهنظر میرسد حلقه اطرافیان رییسجمهوری دوست دارند با استفاده از رابطه‎‎هایی که الهام در شورای نگهبان دارد، تأیید صلاحیت «ردصلاحیتشده‎‎ها» را بگیرند."

تحلیل 16 دی ماه سایت مذکور با عنوان " رابطه الهام با عزل و نصب‌های دولت!" متنی کاملاً تخریبی است، حتی بی شرمانه با درج این جمله که : "الهام به شدت از افکار و بیانات رئیس خود الهام می‌گیرد" به تمسخر نام فامیلی ایشان نیز  پرداخت و با این کار نشان داد که در راه تخریب چهره ی ایشان، در استفاده از هر ابزاری فروگذار نخواهد نمود.

اگر به سیر و تطور این تخریبها از بالا نگاه بیاندازیم خصوصاً به فاصله ی درج خبرها و تحلیلها و نیز تشدید موج تخریب ایشان به مرور زمان تا کنون، به راحتی می توان به این نکته پی برد که دلیل به راه انداختن این جنگ روانی بر علیه آقای دکتر الهام توسط باند اصولگرایی تنها این احتمال است که چهره ی ایشان هم دارای مقبولیت در میان بخش بزرگی از پایداری ها و نیز حامیان دولت و هم در میان مردم عزیز می باشد و هم چهره ای موجه و متدین و ولایی است که به راحتی در صورت کاندیدا شدن برای انتخابات پیش رو، از فیلتر شورای نگهبان عبور خواهد نمود و با وجود ایشان باند اصولگرائی هیچ شانسی برای تصاحب کرسی دولت بعدی نخواهد داشت و این ترس از تکرار احمدی نژادی دیگر است که لرزه بر اندام باند اصولگرائی انداخته و خواب آنان را همچون اصلاح طلبان و سلطنت طلبان و ... آشفته ساخته است.

منبع:وبلاگ رهبریار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی