پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />
احمدی نژاد به سمت الهام نمی رود زیرا الهام ظرفیت چندانی برای  رای آوری ندارد.
دکتر داریوش قنبری ،نماینده مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا با تاکید بر این مطلب که قطعا احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نماینده خواهد داشت،گفت:از آنجایی که احمدی نژاد قدرت را در اختیار دارد درانتخابات نسبت به دیگر هم طیفان خود برتری خواهد داشت.
وی مشایی را گزینه مطلوب احمدی نژاد می داند و می افزاید:در صورتی که مشایی کاندیدا شود دولت با دیدگاهی جدا از دیدگاه اصولگرایی  وارد عرصه انتخابات خواهد شد زیرا بنده معتقدم اصولگرایی گفتمان و تفکری نیست که بتواند مردم را به پای صندوقهای رای بکشاند.
قنبری تاکید کرد:مشایی یک تئوریسین و نیروی مهم فکری در دولت احمدی نژاد است اما بنده قبول ندارم که وی قدرت بلامنازع در دولت احمدی نژاد باشد.در واقع افراد صاحب نفوذ دیگری هم در کابینه دولت حضور دارند بنابراین نمی توان گفت همه خط وخطوط دولت احمدی نژاد را مشایی می دهد .
وی درباره احتمال حمایت احمدی نژاد از کاندیداتوری الهام نیز گفت:بعید می دانم احمدی نژاد به سمت الهام برود زیرا بنده معتقدم الهام ظرفیت چندانی برای  رای آوری ندارد بنابراین همانطور که اشاره کردم مشایی گزینه اصلی احمدی نژاد برای کاندیداتوری است.
سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هشتم معتقد است:اگر چنانچه کاندیدای دولت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم پیروز شود قطعا احمدی نژاد از افراد با نفوذ کابینه خواهد بود و تفکر و برنامه دولت وی ادامه خواهد یافت.
وی پرداخت یارانه ها را از جمله ابزار مانور دولت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دانست و افزود:دولت در ماههای نزدیک به انتخابات با افزایش این پرداختی ها تبلیغات گسترده ای مبنی بر اینکه اگر کاندیدایی غیر از کاندیدای دولت انتخاب شود یارانه هاقطع می شود را انجام خواهد داد .
قنبری در همین حال تاکید کرد:اما باید این نکته را در نظر داشت که یارانه ها دیگر قابل حذف نیست و هر کاندیدایی که انتخاب شود و سکان دولت را در اختیار بگیرد نمی تواند پرداخت یارانه ها را کاهش دهد درواقع اینها هزینه های جاری است بنابراین وقتی  هزینه های جاری ایجاد شد دیگر قابل حذف شدن نیستند زیرا در صورت حذف  شدن یارانه ها گرانی ها افزایش پیدا می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی