پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

«غلامحسین الهام» در پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجلاس سران افزود: امروز شاهدیم و فردا نیز تاریخ شهادت خواهد داد که نحوه سلوک ایشان (رییس‌جمهور) یک صحنه بی‌نظیر آفریده است و دیگر این مردم نیستند که دنبال رییس جمهوری باشند بلکه این رییس‌جمهوری است که به سوی مردم می‌دود، منتظر آنان می‌ماند و مردم با جرأت و علاقه سر راه او را سد می‌کنند و رییس‌جمهوری برای شنیدن سخنان آنان به سمت آنان می‌رود و خم می‌شود.
سخنگوی دولت اظهار داشت: امروز هیچ‌کس نشنیده است که رییس‌جمهوری د
ر دسترس نباشد. هرکس این را شنیده است، «گیرنده» را اصلاح کند چرا که «فرستنده» در دسترس است و این نه یک ارتباط ملی، که در سطح جهانی نیز شکل می‌گیرد.
وی با اشاره به دیدارهای رییس‌جمهوری و نحوه ارتباط او با مردم گفت: ایشان الگوی تازه ارتباطی در عرصه بین‌المللی آفریدند که یک نوع پیام‌رسانی است و به مشی پیامبران در شهر و روستا به دنبال ارتباط سازنده و انسانی با مردم تلاش کرده است تا این جامعه را با امام و نقطه کمال تعالی مرتبط کند و روابط عمومی‌ها نیز با این رویکرد است که موفق خواهند شد.

الهام تصریح کرد: اگر تعامل انسانها با یکدیگر در بستر باور، اعتماد و محبت شکل بگیرد، مستحکم‌ترین پیوندی خواهد بود که فرد و جامعه را به سمت تعالی خواهد بود.
به گزارش ایرنا وی با اشاره به نقش روابط عمومی دستگاه‌ها در ایجاد فضای تعامل بین جامعه و حاکمیت افزود: ملت ولی‌نعمت ما و صاحبان واقعی کشور هستند و کارگزاران هیچ شأنی جز خدمتگذاری مردم ندارند و رییس‌جمهوری به خوبی از آن به عنوان «نوکری ملت» یاد کرده است.
سخنگوی دولت در پایان اظهار داشت: آنچه رییس‌جمهوری انجام داده، از طریق روابط عمومی‌ها محقق نشده است و امیدواریم روابط عمومی‌ها با عینت بخشیدن به مفاهیم و ارزش‌هایی که در این ارتباطات وجود دارد، اینگونه ارتباطات را شکل دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی