پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

سخنگوی دولت با اشاره به تعطیلی مدارس در روز چهاردهم فروردین ماه سال 1392، گفت: در این روز کارکنان دولت نیز می‌توانند از مرخصی استفاده کنند و ان‌شاءالله در طول سال با اضافه‌کاری این کسری خدمت یک روزه را جبران کنند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از ایسنا، غلامحسین الهام صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی و برنامه‌های دولت در این راستا، گفت: حماسه سیاسی ان‌شاءالله با انتخابات با حضور باشکوه مردم رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه دولت با قوت در راستای خدمت به مردم و سازندگی کشور حرکت می‌کند، گفت: این موضوع برگشتش به همان فرمایش حضرت آقاست که دولت بعدی برخوردار از نقاط قوت این دولت باشد.

سخنگوی دولت با اشاره به اهمیت استفاده مطلوب از منابع کشور، برنامه‌ریزی اقتصادی در راستای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و تقویت اقتصاد ملی در راستای ایجاد حماسه اقتصادی،گفت: وقتی که مردم فضای همدلی و تلاش را می‌بینند و چون این مملکت مال خودشان است با حضور باشکوه در انتخابات حماسه بزرگ سیاسی را رقم خواهند زد.

الهام با بیان اینکه این مملکت برای مردم است و مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و کسی قدرت تحمیل کردن به مردم را ندارد چرا که اساسا ملت ما تحمیل‌پذیر نیست و مبانی را می‌شناسد، گفت: مردم انقلاب خود را دوست دارند و به آن معتقد هستند، نسبت به کشور خود حساس هستند و احساس مسئولیت در برابر آن می‌کنند بنابراین همه لوازم برای ایجاد شور ملی در انتخابات و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خود وجود دارد و دولت هم در این راستا وظایف خود را انجام داده و فضا را در این زمینه مستعد می‌کند.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت نیروهای شرکتی، گفت: نیروهای شرکتی در هیچ دستگاهی نباید وجود داشته باشند و آنها باید به قراردادهای کار معین تبدیل شده باشند، مگر پیمانکارهایی که بحث‌شان خارج از خدمات دولت است مانند وزارت نفت که برخی از خدمات خود را از طریق پیمانکاری انجام می‌دهد و اینها دیگر جزء خدمات دولت نیستند ولی همه خدماتی که مربوط به دولت هستند یا رسمی هستند یا پیمانی یا کار معین.

نظرات (۱)

سلام
به نظر من اگه دکتر الهام در انتخابات شرکت کنند ،یک حرکت جهادی کامل انجام شده است.
دکتر الهام کامل ترین فرد هستند.ایشون هم حمایت های احمدی نژاد را دارند ،هم حمایت های پایداری ها رو ،هم حمایت های بسیاری از مردم رو.
به امید شرکت کردن و پیروزی ایشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی