پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

غلامحسین الهام در مورد اجرای طرح مهرآفرین در کشور اظهار داشت: طرح استخدامی‌های دولت تحت عنوان طرح مهرآفرین هم‌اکنون در چارچوب قانون مشکلی ندارد و مجوزهای آن نیز طبق قانون برنامه و خدمات کشوری در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سوال که دیوان محاسبات کشور اعلام کرده است اگر کسی طرح مهرآفرین را اجرا کند مجرم است، گفت: این حرف بسیار تعجب‌آور است که کسی را در انجام امور اداری مجرم بشناسند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سخنگوی دولت تاکید کرد: آن‌ها دستگاه دولتی را تهدید می‌کنند که انجام این موضوع برخلاف اصول قانون اساسی و معیار و ضوابط قانونی است لذا این مسأله دستگاه‌های دولتی را نگران می‌کند.

الهام با اشاره به خلاف قانون دانستن قوانین از سوی رئیس مجلس گفت: مصوبه‌ای که لاریجانی خلاف قانون بداند، ابطال نمی‌شود زیرا آن مصوبه طبق خود قانون عادی اجرا می‌شود لذا اگر دولت اصلاح نکرد، مواردی که مغایر اعلام شود، ملغی‌الاثر می‌شود و بقیه موارد و بندهای آن نیز سر جای خود هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی