پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

سخنگوی دولت گفت: نظام سرمایه داری کرامت انسان را خدشه دار می کند و از آن به عنوان حقوق بشر تعبیر می کند.

به گزارش سرویس «زنان» ایسنا، غلامحسین الهام در نشست همایش میثاق زن در اسلام با اشاره به اینکه بدون شناخت یک موضوع نمی توان پیرامون آن به بحث و گفت وگو نشست، افزود: سخن گفتن از حقوق بشر نیز بدون شناخت موضع آن یعنی انسان ممکن نیست.

وی ادامه داد: باید پرسید آیا بدون شناخت انسان میتوان مقصد را تعیین کرد؟ آیا میتوان ادعا نمود که نویسندگان اعلامیه حقوق بشر و سایر اسناد بین المللی به نوع انسان و به همه زوایای وجودی او معرفت کامل داشتند؟ آیا این اسناد توانسته اند توقع انسان از خودش را برآورده سازد؟

الهام گفت: اگر پاسخ این پرسش‌هامثبت است پس این همه تلاطم چگونه اتفاق افتاده است؟ این ناآگاهی‌ها و تبعیض‌ها چگونه شکل گرفته است؟ امروزه باید در مبانی ادعایی تردید کرد.

وی در ادامه گفت: منشاء این تفاوت‌ها، تنازع بین طبیعت و فطرت انسان است آنان که بر طبیعت گام برداشته اند از آفت بزرگ هواپرستی مصون نمانده‌اند. وقتی انسان خود محور شد و در برابر حقیقت ایستاد تا باطل را حق جلوه دهد می کوشد حق را بر مردم عرضه کند امامان کریم وارونه ساختن حق و خرد پوشاندن آن را نهی کرده‌اند.

الهام گفت: اقلیتی طبیعت گرا مسیر انسان‌هارا به نام حقوق بشر ثبت کرده‌اند که در بین آنها از زنان مظلوم تر هستند.

وی با بیان اینکه مسئولیت امت اسلامی بیشتر از دیگران است، افزود: امت اسلامی با اتکا به منشور حیات بخش قرآن کریم ارزش‌های انسان‌ها را احیا و حفاظت می‌کنند و با پذیرش تفاوت‌ها می توان انسان‌ها را بر سر سفره کرامت رسانید.

سخنگوی دولت اظهار کرد: در این میان زن و مرد دو رکن کمال هستند باید به تقابل جنسیتی بین این دو پایان داد و خداوند متعال هم آن ها را مکمل یکدیگر قرار داده‌اند.

وی از اصالت خانوادگی به جای اصالت فردی و جمعی تاکید کرد و گفت: نه اصالت فرد لیبرالیسم و نه اصالت جمع مارکسیسم؛ بلکه اصالت خانوادگی به عنوان عنصر بقا ضرورت تام می یابد و جای تاسف دارد که دولت‌های غربی از این پدیده به نام آزادی و حقوق بشر سوء استفاده می کنند.

الهام در پایان تصریح کرد: در شرایطی که نظام سرمایه داری کرامت انسانی را تهدید می کند جامعه اسلامی نباید نسبت به قربانی شدن زنان و اطفال بی تفاوت باشد که در سایه سرمایه داری قربانی می شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی