پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

غلامحسین الهام، سخنگوی دولت، طی حکمی که آن را اخیراً امضا کرده است؛ "احسان جهاندیده" را به عنوان مشاور سخنگوی هیئت دولت منصوب کرد.
 
الهام در این حکم نوشته است: انتظار دارد با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب و ارائه پیشنهادهای راهگشا در راستای ارتقای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در بخش اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و تبلیغات، شرایط بهینه در استفاده حداکثر از توان و ظرفیت کارشناسی و تعامل مؤثر میان مردم، دولت و رسانه‌ها فراهم شده و مطالبات ریاست محترم جمهوری در حکم ریاست شورای اطلاع‌رسانی محقق گردد.
 
سخنگوی دولت در حکم خود به امام زمان(عج) نیز اشاره می‌کند و خطاب به مشاور جدید الانتصاب خود می‌گوید: موفقیت جنابعالی را در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اهداف چهارگانه دولت اسلامی تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
جهاندیده از حامیان سوم تیری دولت و قبلاً نیز قائم مقام معاون تشریفات دفتر رئیس جمهور بوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی