پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

 غلام‌حسین الهام درباره ابطال مصوبه 74 هزار میلیاردی دولت توسط دیوان عدالت گفت: متاسفانه الان یک مسابقه برای مخالفت با تصمیمات دولت ایجاد شده و فضای سیاسی بر فضای حقوقی حاکم شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، غلامحسین الهام در گفتگو با تسنیم درباره ابطال مصوبه74هزار میلیاردی توسط دیوان عدالت اداری گفت: متاسفانه یک مسابقه برای مخالفت با تصمیمات دولت ایجاد شده و فضای سیاسی بر فضای حقوقی حاکم شده است.

وی با بیان اینکه چنین رویکردی قطعا به ضرر کشور است، تصریح کرد: این مصوبه از مصوبات دولت نیست که دیوان عدالت اداری نسبت به آن ورود کند بلکه مصوبه مجمع عمومی بانک مرکزی است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: متاسفانه رسانه ها تصویب مجمع عمومی بانک مرکزی را به عنوان مصوبه دولت تعبیر می کنند درحالیکه این از تصمیمات مجمع عمومی بانک مرکزی است و دیوان عدالت اداری در مصوبات مجامع عمومی نباید ورود کند.

الهام توضیح داد: مصوبه مجمع عمومی بانک مرکزی غیرقانونی نیست به دلیل اینکه مجلس شورای اسلامی بعد از آن به اصلاح قانون مبادرت می کند، اگر این تصمیم در اجرا غیرقانونی است پس چرا قانون را تغییر می دهند و لابد این قانون را به گونه ای عطف به ما سبق هم خواهند کرد!

وی گفت: این قانون مصوب سال 1351 است و نباید با رویکرد سیاسی قانونی را که بیش از 40 سال قدمت دارد و استخوان بندی محکم کارشناسی هم دارد را تغییر داد.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: همین که برای توقف تصمیم دولت مبادرت به قانون‌گذاری می‌کنند معنایش این است که این تصمیم قانونی بوده‌ است.

الهام همچنین اضافه کرد: این تصمیم چه مشکلی برای کشور دارد؟ این تصویب یک فرصت تازه ای برای دولت آینده ایجاد می کند، دولتی کیه بدهی ‌هایش تسویه شده باشد به نفع کشور است یا به ضرر کشور؟

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه پس از پایان کار دولت دهم در کجا مشغول خواهد شد،گفت: هر جا که بار باشد، به دانشگاه می روم همانگونه که هم اکنون در دانشگاه هستم.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی