پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

غلامحسین الهام گفت: مهم ترین بخش ارتباط جامعه، تعامل آن با حاکمیت است و نقش روابط عمومی های دستگاه های حاکمیتی در ایجاد فضای تعامل بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در پنجمین همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی با تبریک روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی و تقدیر از زحمات دست اندرکاران این عرصه اظهار داشت: حضور رئیس جمهور و اهتمام ویژه ایشان به امر ارتقای فناوری علم، ارتباطات اسلامی، روابط عمومی و اجتماعی فرصت بسیار مغتنمی در این دوره تاریخی است.

وی افزود: استقامت و پایداری فردی و جمعی و ارتباط و مراوده در بستر تقوا از اصول رستگاری جامعه ایمانی است. به ویژه ارتباط با مرکز تعالی و عظمت و رشد و کمال انسان یعنی امام زمان(عج) کلیدی ترین راهبردهای توفیق و رستگاری در جامعه است. تا آنجا که تاریخ نشان می دهد، انسان جمعی زیسته است تا حدی که برخی از فلاسفه و اندیشمندان انسان را فطرتاً اجتماعی دانسته اند.

الهام در ادامه تصریح کرد: به هر حال انسان چه فطرتاً و چه ضرورتاً اجتماعی است و بازیگر اصلی میدان زندگی انسان است. تعامل انسانها با یکدیگر اگر بر بستر باور و اهتمام، محبت و مودت شکل گیرد، عظیم ترین و پایدارترین و مستحکم ترین پیوندی خواهد بود که جامعه را به کمال و تعالی خواهد برد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مهم ترین بخش ارتباط جامعه، تعامل آن با حاکمیت است و نقش روابط عمومی های دستگاه های حاکمیتی در ایجاد فضای تعامل بر کسی پوشیده نیست. اغنای افکار عمومی به کارکردهای حاکمیت موجب همکاری، همگرایی جامعه و ایستادگی و مقاومت در راه حق و تحقق عدالت خواهد شد. البته این امر در گروه نگاه حاکمیت به مردم است. آنچنان که دکتر احمدی نژاد مکرر به این امر توجه داشته اند و در عمل به آن کاملا پایبند بوده اند.  

وی ادامه داد:در حقیقت این منش شما مکتب امام ماست، که به فرموده ایشان ملت ولی نعمت ما و صاحبان و واقفان واقعی کشور ما هستند و کارگزاران هیچ شانی جز خدمتگزاری ملت ندارند.تعبیری که جنابعالی به صراحت و بی پروا و متواضعانه به عنوان نوکری ملت، بارها بر آن تاکید و تصریح کردید.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور یادآور شد:در این صورت است که روابط عمومی ها ملت را نه چون دستگاه های اقتصادی رقیب می دانند و نه مشتری به حساب می آورند بلکه آنان را صاحبان حقی می شناسند که باید در جریان کارکرد عمال خود قرار گیرند.

غلامحسین الهام در ادامه تصریح کرد:روابط عمومی ها می توانند به امنیت اجتماعی و وحدت و همبستگی ملی و ارتباط ملت و دولت تحقق عینی ببخشند.امروز همه مردم ناقل هستند و فردای تاریخ نیز شهادت می دهند که رئیس جمهور اسلامی ایران جناب آقای دکتر احمدی نژاد به روح حرکت نگاه و جهت اسلامی بخشیده است و سلوک آن بامردم توام با حفظ قدرت و کرامت آنان یک صفحه بی نظیر در تاریخ ایران آفریده است.

وی ادامه داد: در این عرصه از این مردم نیستند که دنبال حاکم می دوند این رئیس جمهور است که به سوی مردم می دود، منتظر آنان می ماند، این مردمند که به راحتی و با جرات و عشق و علاقه سد راه رئیس جمهور می شوند، او را متوقف می کنند و رئیس جمهور برای دریافت نامه و شنیدن سخن آنان خم می شود، تواضع می کند و نسبت ملت و دولت را تعریف واقعی و عینی می کند. امروز هیچکس نشنیده است که بگویند رئیس جمهور شما در دسترس نیست، هر کس این پیام را شنیده است، حتما گیرنده خود را اصلاح کند و فرستنده حتما در دسترس همگان قرار می گیرد. این ارتباط نه ارتباط ملی است که یک ارتباط جهانی شده است، الگوی تازه ای از تعامل میان انسانها در عرصه بین المللی آفریده و رئیس جمهور یک رسانه پویا و یک پیام رسان است.

سخنگوی دولت این ارتباط را نه یک پل ارتباطی داخلی بلکه ارتباطی جهانی شده عنوان کرد و افزود: این ارتباط رئیس جمهور ایران با مردم الگوی تازه ای از رابطه و تعامل میان انسانها در عرصه بین المللی آفریده است، رئیس جمهور یک رسانه پویا و یک پیام رسانی است که در شهر و روستا، منطقه های مختلف کوهستانی، دشت و کویر و جنگل در همه عرصه های این کشور بدنبال پیام انسانی و ارتباط سازنده و انسانی میان جامعه انسانی است تا این جامعه در ارتباط با امام و نقطه اوج کمال و تعالی بشریت حرکت کند.

الهام افزود: امیدواریم روابط عمومی با ارتقا ساختار و جایگاه و به باور رساندن این ارزشها و مبانی و ارتباط با مدیران عالی دستگاه ها بتوانند این ارتباط انسانی را در جامعه شکل ببخشند و تقویت کنند. البته نباید در عرصه سانسور اطلاع رسانی و تمایل به عدم گزارشگری واقعیتهای ارزشمند جامعه ما، روابط عمومی ها توانسته اند این حصار سانسور را بشکافند و اندکی از خدمات ارزشمند ملت بزرگ ایران را به گوش برسانند. خداوند را بر این نعمت سپاسگزارم و امیدوارم بتوانیم به این وظیفه عمده و ملی تحقق عینی ببخشیم.

وی در پایان از تلاشگران عرصه ارتباطات و فن آوری اطلاعات قدردانی کرد و گفت: آنها از پیش از انقلاب اسلامی پیام رسان پیام انقلاب به صورت فردی به جامعه بودند تا امروز که با شکافتن عرصه های فن آوری و تسخیر فضا و ارتباط انسانها، فضای جدیدی از اطلاعات نوین را برای بیداری انسانها و نه برای اغفال به کار می برند، سپاسگزاری می کنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی