پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام

پویش حمایت مردمی از دکتر غلامحسین الهام
این وبلاگ چهت ترویج و تبیین نظریات جناب آقای دکترغلامحسین الهام به ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت
از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم
مدیر وبلاگ
& lt;img alt="همت نیوز" longdesc="سایت خبری تحلیلی همت نیوز" src="http://hemmatnews.ir/wp-content/uploads/2014/01/همت-نیوز.gif" style="float: left" />

غلامحسین الهام سخنگوی هیئت دولت با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیئت دولت گفت: ما در این جلسه اعطای دو نشان فرهنگی را به آقایان داریوش ارجمند و اکبر عبدی داشتیم. همچنین چند مصوبه حمایتی از پنبه‌کاران و یک مصوبه درباره حفاظت از محیط زیست در این جلسه به تصویب رسید.

 

وی ادامه داد: یک مصوبه نیز در مورد مراکز فنی و حرفه‌ای بود که به کسانی که مراکز فنی و حرفه‌ای تاسیس می‌کنند تسهیلات ترجیحی اعطا می شود تا ظرفیت تربیت نیروهای انسانی را داشته باشند.

الهام با توصیه به کاندیداها مبنی بر اینکه باید اعتماد مردم را جلب کرد، گفت: باید نشاط و امید در بین مردم ایجاد شود تا فضای انتخاباتی پرنشاط شود وگام بلندی در جهت حماسه سیاسی برداشته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر القائات منفی وجود دارد و این فضای مثبتی برای خلق حماسه سیاسی نیست، باید ما از این فضا عبور کنیم و حتما این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره تعدد کاندیداها افزود: تعدد کاندیداها مطلوب و خوب است و این نشان دهنده این است که باید سلایق مختلف در کشور وجود داشته باشد اما وقتی از حد عبور کرد و چهره‌هایی در صحنه آمدند که در عرف توانمندی مدیریت اجرایی کشور را ندارند و برای پر کردن لیست‌های انتخاباتی حضور پیدا کرده اند، از نظر فرهنگی برای جامعه ما مناسب نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی